Handelsbetingelser

Betaling
House of Coton de Luxe modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og Mobile Pay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

House of Coton de Luxe bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering
House of Coton de Luxe sender på alle hverdage, med ordrer indgået inden kl. 16.00

Leveringstiden for din ordre er 1-2 hverdage (GLS) eller 2-4 dage (BRING) afhængig af hvilken forsendelsesløsning du har valgt.
Har du købt en bestillingsvare, bliver denne først afsendt når den er færdigproduceret. Produktionstiden fremgår under de givne varer i shoppen.

House of Coton de Luxe afsender varer med følgende: GLS – Privat, GLS – Pakkeshop, BRING – Direkte, BRING – Pakkeshop

Du vil kunne vælge i mellem at få pakken sendt “uden omdeling” eller “med omdeling”.


Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet.

House of Coton de Luxe vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

HOUSE OF COTON DE LUXE
BYSTÆVNEVEJ 23
5610 ASSENS

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes du sende dine bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Varen kan kun returneres ubrugt og i ubrudt emballage, samt forevisning af købskvittering.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på kontakt@cotondeluxe.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her .

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk